58. Rátz László Vándorgyűlés

Győr, 2018. július 3-6.

Program

Minőségbiztosítási űrlap - 2018.

Előadások, szemináriumok

Ács Katalin
Apáink - Ács Pál 90
SZEKCIÓKTÓL FÜGGETLEN

Barbarics Márta
Gamification alapú értékelés matematikából
KÖZÉPISKOLA

Bernáth László, Vásárhelyi Éva
Örömteli és eredményes matematikatanulás
Örömteli és eredményes matematikatanulás
FELSŐ TAGOZAT    KÖZÉPISKOLA

Bíró Bálint
A GeoGebra szerkesztőprogram alkalmazása nehéz geomteriai problémák megoldása és szerkesztés során
Szerkesztések
KÖZÉPISKOLA

Csapodi Csaba, Koncz Levente
Az érettségiről érdekesen
SZEKCIÓKTÓL FÜGGETLEN

Fonyó Lajos
Nem mindig az a bonyolult, ami annak látszik, azaz geometria feladatok megoldása egy ritkán használt eszköz segítségével
KÖZÉPISKOLA

Juhász Péter
Pósa-módszer minden középisolában?
Az MTA-Rényi Felfedeztető Matematikatanítási Kutatócsoport munkájáról
SZEKCIÓKTÓL FÜGGETLEN

Kántor Sándorné
Segner János Andrásról, a Segner Hungarusról
KÖZÉPISKOLA

Károlyi Gergely
Térszemlélet alakítása modern segédeszközökkel
KÖZÉPISKOLA

Kiss Anna
Varga Tamás szellemében - konkrét tapasztalatok, gondolkodásra és önállóságra nevelés
FELSŐ TAGOZAT

Kiss Géza
Komplex számokkal elegánsabb?
KÖZÉPISKOLA

Kornai Júlia, Szeszlér Dávid
Alternáló utas algoritmus particsákókkal
KÖZÉPISKOLA

Munkácsy Katalin
Függvényekről sokféleképpen
KÖZÉPISKOLA

Naszódi Márton
Magas dimenziós geometria - Elképzelhető*
Megoldások
Feladatsor megoldással TeX-ben
Szerkesztés TeX-ben
KÖZÉPISKOLA

Pintér Gergő
Milyen alakú a projektív sík?
Az előadás diái
KÖZÉPISKOLA

Szalay István
A kézi számológép alkotó használata
Helyesbítés: a Feladatsor II. 4. feladata (Mennyi a 2 hatvanötödik hatványának pontos értéke?) eredményébe (másolási) hiba csúszott (az utolsó előtti 6-os csoport rossz). A helyes eredmény 36 893488 147419 103232.
KÖZÉPISKOLA

Számadó László
Cirkusz, játék, matematika
I.
II.
III.
FELSŐ TAGOZAT

Székely Péter
Szakköri kitekintések a függvények témakörben
feladatsorok
memóriajáték
KÖZÉPISKOLA

Vancsó Ödön
A korszerű Komplex matematikaoktatási Kutatócsoport beszámolója és rövidtávú tervei érdeklődő tanárok számára
SZEKCIÓKTÓL FÜGGETLEN

Varga Eszter
Tényleg tanít, aki nem tudja?
KÖZÉPISKOLA